SMAAKmag. lekker rotterdams
  • Nieuws
  • Eten & drinken
  • Interviews
  • Reportages
  • Columns
  • Webshop
    • Winkelmand
  • Abonneren op SMAAKmag.
  • Adverteren in SMAAKmag.
  • Wij zijn SMAAKmag.
Winkelmand
  • SMAAKmag.
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Webshop
Abonneren
SMAAKmag. lekker rotterdams
SMAAKmag. lekker rotterdams
  • Nieuws
  • Eten & drinken
  • Interviews
  • Reportages
  • Columns
0

Wij zijn SMAAKmag.

Zoveel mensen, zoveel smaken. De een zweert bij haute cuisine, anderen bij een kapsalon, een vegan burger of poké bowl. SMAAKmag. beperkt zich daarom niet tot één smaak, SMAAKmag. richt zich op een brede doelgroep. Hoe groot de smaakverschillen ook zijn, van eten houdt vrijwel iedereen. Eten verbindt, eten verbroedert. En dat is wat wij met SMAAKmag. precies voor ogen hebben. Door alle aspecten te belichten, door al die boeiende smaken te fileren, te mengen en te glaceren, brengen we ze juist bij elkaar. Met SMAAKmag. verspreiden wij interessant leesvoer voor iedereen.

SMAAKmag. leesvoer voor iedereen

Geen regio in Nederland die op culinair vlak zich zo snel ontwikkelt als Rotterdam-Rijnmond. De hoogste tijd om dat eens kenbaar te maken, op papier én online. SMAAKmag. belicht in interviews, reportages, nieuwsverhalen, columns en hapklare rubrieken zowel de bekende chefs als de enthousiaste thuiskoks. SMAAKmag. deelt recepten, leuke kook(les)adresjes en restauranttips. SMAAKmag. gaat de boer op en tegelijkertijd de wijk in. SMAAKmag. biedt een kijkje in de keuken van de ambachtelijke slager, de tomatenkweker, de rotispecialist alsmede de jeneverstoker. Ongezouten meningen en uitgekookte personen laten we achterwege, verder komt alles wat in en rond deze gerse stad met eten en drinken te maken heeft aan bod. Over SMAAKmag. valt immers niet te twisten.

Smaakt dit naar meer?

Meld je dan snel aan voor onze nieuwsbrief!

SMAAKmag.
Lekker Rotterdams
SMAAKmag. is een initiatief van Veenman+ communicatiebedrijf Rotterdam en carenza* ontwerpbureau Rotterdam

Vul jouw zoekterm in de druk op enter.